Kočevsko
KOČEVSKO, Skrivnostni gozd Slovenije
Kočevsko je pokrajina v jugo-vzhodnem delu Slovenije, za katero meja sicer ni mogoče popolnoma natančno določiti. Prav tako je ne moremo umestiti v katero od pokrajin, ampak je določena z izjemnimi naravnimi danostmi in bogato kulturno dediščino.
Izbira oblike »Kočevsko« namesto »Kočevska« je pogojena s slovnično bolj pravilno obliko, saj je želja zastopati območje Kočevskega, Kostela in Osilnice (destinacijo) – torej Kočevsko – in ne zgolj dežele.
Javni zavod za turizem in kulturo je tako na podlagi poslanih povabil za pridobitev vizualne podobe oziroma CGP Destinacijske znamke Kočevsko, s pomočjo imenovane komisije, ki so jo sestavljali Maja Uran Maravič (Fakulteta za turistične študije), Barbara Kranjc(bivša direktorica Oglaševalske zbornice Slovenije), Mitja Predovnik (pomočnik direktorice Turizma Ljubljana, Vesna Malnar Memedovič (direktorica Zavoda za turizem in kulturo Kočevje) ter Olivera Mirkovič (vodja za turizem Zavoda za turizem in kulturo Kočevje) izbral predlog podjetja Innovatif d.o.o.
Krovna zgodba podobe destinacijske znamke so gozdovi, ker je Kočevsko območje, kjer se nahaja »edini pravi gozd« v Sloveniji. Zato z vso legitimnostjo prevzamemo gozd kot sidrišče svoje identitete. Pozicija »Kočevsko, skrivnostni gozd Slovenije« vzpostavi ključno referenčno točko, okoli katere se je že v zgodovini oblikovala identiteta našega območja in okoli katere bomo snovali identiteto destinacijske blagovne znamke tudi v prihodnje.
Destinacija Kočevsko bo pod svojim okriljem združevala in pomagala razvijati turistično in kulturno ponudbo območja. Namen vzpostavitve močne blagovne znamke pa je, da z domišljeno in konsistentno pojavnostjo med vsemi ključnimi deležniki zgradimo samosvojo identiteto in pri vseh ključnih deležnikih postane prepoznana kot simbol kakovosti.
Pozicijski slogan in izpeljave blagovne znamke
Temeljno pozicijo znamke definira gozdnata pokrajina, ki vabi k raziskovanju, odkrivanju posebnosti na tem območju Slovenije.
- Skrivnostni / Kljub temu, da ne nagovarja neposredno k dejanju (npr. obiščite, odkrijte, doživite …), s trditvijo, da gre za skrivnostni in ne navadni gozd, vsebuje dovolj aktivacijske moči.
- Gozd / Sidrišče identitete in ključna referenčna točka, okoli katere se je že v zgodovini oblikovala identiteta tega območja. Simbolizira povezanost z naravo in blagovno znamko poveže z zdravim in aktivnim življenjem.
- Slovenija / Določa lokacijo destinacije predvsem pri nagovarjanju tujih obiskovalcev in sočasno tudi izkorišča vse investicije, ki se namenjajo in bodo namenjale v promocijo Slovenije v tujini. Med domačimi deležniki pa dodatno utrjuje identiteto, da gre za »tisti, eden in edinstveni gozd« v državi.
Pozicijski slogan skupaj z blagovno znamko tako tvorita: LOGOTIP
KOČEVSKO, skrivnostni gozd Slovenije
oziroma
KOČEVSKO, The Secret Forest of Slovenia
V osnovni obliki se v prvi črki O pojavlja simbol gozda, ki poveže znak s pozicijskim sloganom. Osnovna barva je zelena, ki podari povezanost z naravo in naravnim.
Temeljna blagovna znamka deluje v dveh pojavnih oblikah:
- v dinamični obliki kot blagovna znamka destinacije omogoča tematsko prilagajanje namenu komuniciranja ali
- v poenostavljeni, striktno tipografski obliki pa lahko nastopa tudi kot korporativna znamka Javnega zavoda za kulturo in turizem Kočevje.
Blagovna znamka je zasnovana tako, da se lahko tako barvno kot pojavno prilagaja kontekstu, v katerem nastopa. Takšen pristop omogoča, da se blagovna znamka pojavlja tako kot krovni element ali v poljubnem razmerju do drugih blagovnih znamk (npr. pri povezovanju z drugimi znamkami, grbom občine ali v odnosu do znamke »I Feel Slovenia«).